Η φωτογραφική σειρά αποτελεί ένα σχόλιο πάνω στα ασαφή όρια της ιδιωτικής και της δημόσιας ζωής. Γι” αυτόν το λόγο δημιουργήθηκε το σκηνικό-τομή δωματίου που μοιάζει να έχει αποκοπεί από ένα σπίτι και να επανατοποθετείται σε δημόσιο χώρο. Ο θεατής γίνεται παρατηρητής, που κρυφοκοιτάει ένα ιδιωτικό στιγμιότυπο.

Οι τοποθεσίες επιλέχθηκαν με βάση τη διαφορετικότητα που παρουσιάζει η αστική μορφολογία. Η εγκατάσταση μεταφερόταν και συναρμολογούνταν στο εκάστοτε μέρος. Στη συνέχεια, το άτομο τοποθετούνταν μέσα στο δωμάτιο. Εκεί, χωρίς καμία πρόβα ή ιδιαίτερη καθοδήγηση, μόνο με την παρότρυνση του να νιώσει σαν να είναι στον χώρο του, ο «κάτοικος» καλούνταν να οικειοποιηθεί το δωμάτιο, πράγμα που, παρά την παρουσία περαστικών οι οποίοι επεξεργάζονταν αυτή τη δημόσια performance, πραγματοποιούνταν. Όταν η «κατοίκηση» επιτυγχάνονταν, η δημόσια-ιδιωτική στιγμή που προέκυπτε απαθανατίζονταν.

Θοδωρής Παπαδάκης